Helt slut.

Det får bli en tidig kväll ikväll. Blev en heldag med spring i affärer och fika. Hann med otroligt mycket affärer. Vi är hurtiga vi :) Men nu är jag helt slut. Nellie också för den delen. Hon var en ängel mer eller mindre hela dagen, enda gnäll som var, berodde på antingen trött, hungrig eller lite uttråkad. Men det var inget värre. Underbara unge! <3
Blev lite shoppat, en tröja till mig, 1 till Nellie, en sommar-one piece-isch till N, present till raringen (:D) och lite mer småplock. :) Är verkligen nöjd med dagen! Tack Therese! <3

Glömde såklart kameran hemma. :( Typiskt! Så bilder får ni inga.
Men lovar att ni ska få lite bilder på det vi handlat idag, fast isåfall imorgon ;)

Nu blir det lite tv innan jag kryper ner i sängen. Nellie har typ precis somnat hon, eller ja, 5 min sen.
Hoppas på en låååååång natts sömn, gärna en bit in på morgonen också ;) Får se vad fröken har tänkt sig till morgonen. <3

Godkväll på er!


Kommentarer
Jessica ♥ mamma till alicia ♥

SV: Haha eller hur? Den där kommentaren svara jag inte ens.. Alla är ju så olika i sin utveckling så att det skulle vara något fel för man är tidig det tror jag verkligen inte..

2011-06-16 @ 21:38:37
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Ullissa

He he!!

Det är ett släktdrag med snälla barn! Har ett jag med! men hon har bara blivit lite värre ju äldre hon blivit!



Kramisar!

2011-06-17 @ 21:06:13
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0