Morrn da!

Sitter här med en kaffekopp och huvudvärk. Tur att Nellie har en bra dag idag, hon sitter med en "smoothie" och tittar på barnprogram. Favoriten verkar vara "Ni hao Kai Lan", kan vara för att det är så mycket färger och så pratar dom sådär gulligt ;)

Nellie vaknade först vid 5 tiden (av gud vet vad), men somnade om. Sen vid 6.15 fick hon lite välling och sov sen till 8. :) Det verkar som att detta funkar för oss ;) Både hon och jag är ju piggare. :) Förutom idag då, pga huvudvärk.

Vädret jag hoppades på då? Nja, det verkar inte som att man kan få allt man vill. Ser ut som att det kan bli regn istället för strålande väder. :( Nåja, finns ju säkert saker man kan hitta på inne istället :)

Nu ska jag joina Nellie framför barnprogrammen :)
Hejda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0