Vålberg.

Sitter här med broder och kollar på photoshop-grejer. Mamma försöker få Nellie att somna, vilket inte går sådär jättebra. Hon ligger och jollrar och skrattar emellanåt. Haha. Får se, det slutar nog med att båda två somnar för att klockan blir för mycket.

Idag var jag till tandläkaren. Fick lugnande och bedövning. Gick jättebra :D Är underbart stolt över mig själv. Gjorde inte ont, jag började inte gråta (som jag gjorde sist) och jag kom ihåg det viktigaste, att andas! Så nu är första etappen på rotfyllningen gjord. Rensat tanden och tryckt i bakteriedödande, och en provisorisk lagning. Ska dit efter semestern igen och göra resten. Och då blir det utan lugnande! På eget initiativ! :) Kände inte av det så mycket denna gången förutom när jag reste mig upp, så jag tror jag klarar det utan det hädanefter! :)

Blir till att sova kvar här inatt. Trodde jag skulle vara mer groggy efter besöket hos tandläkaren, men känner mig mest som om jag skulle vara bakfull. Känns tryggt att sova här hos mamma ändå. :)

Nej ni, nu skriver jag mer imorgon.
Det kliar i photoshop-fingrarna nu! ;)

Hejda!


Kommentarer
Ullissa

He he inte visste jag att du hade tandläkar skräck!! Själv har jag inte tandläkarskräck utan bar tomt i plånboken skräck!! Hmm det e ju inte billigt!

2011-06-30 @ 08:24:13
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se
Jannica

Kolla tävlingen :D En till på G:D

http://jannicaaenneby.blogg.se/2011/june/vinn-valfri-vara.html

2011-06-30 @ 16:06:36
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0