Vart är regnet?

Idag har det varit rentav äckligt ute. Sådär klibbigt. Regnet och åskan som var igår gjorde ingen skillnad. Så ärligt talat så hoppas jag på mer regn ikväll.
*Dansar lite regndans i hopp om att mina böner blir hörda*

Vi tog en tur till Grums idag och hälsade på Angelica. Var skönt att få stri av sig lite med henne, och folket som var där. Träffade på Tjo, Nathalie och Oskar. Och herregud vad tokiga dom är. Vi har skrattat massor idag, mest åt den där galna Oskar. Haha.

Nellie var så trött ikväll, så hon somnade i bilen på vägen hem. Har härjat som jag vet inte vad hemma hos Angelica. Och sen inte sovit mer än 1,5 timme under dagen. Inte konstigt att hon var trött. Imorse vaknade hon första gången vid 6.20 men efter lite välling så somnade hon om och vaknade vid 8.00 igen. Inga fel! Får se om det fungerar imorgon med :)
Hon behöver den sömnen under natten/morgonen om hon inte ska sova mer än 1 gång per dag. Vilket hon tydligen har tänkt fortsätta med. Hon börjar bli stor! Ruggigt fort har det gått. Var ju inte längesen hon sov mest hela dagarna ju. Vart tog den tiden vägen? :O

Nej mitt herrskap, nu blir det ett avsnitt av "Grey's anatomy" och sen sängen!
Hoppas på regn ikväll och fint väder imorgon.

God kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0