Tillbaka!

Här har det såklart hänt en del sen sist. Men vet inte om jag kommer ihåg hälften av allt.
Så jag börjar helt enkelt om på nytt!
Fast en liten uppdatering blir det ju ;)
Vi har varit på dop. Lilla Isabell döptes i lördags. Och det var ett så fint och roligt dop. Tack för att vi fick komma på Isabells dag! <3
Lördagskvällen spenderades med mina pinglor och lite vin. Många skratt blev det och oj så välbehövligt(!) Tack tjejer! <3

Mors dag spenderade i Grums hos svärmor, med många skratt även där! Först och främst fick jag mig sovmorgon (igen ;D) och det var nog tur det efter lördagskvällen. Min mors dags present fick jag så tidigt som i fredags, när vi var i Karlstad och shoppade loss. Kameran, jag så länge velat ha! Tack mina underbara hjärtan! Blev så otroligt glad så jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Och det var väl tokigt, eftersom jag för en gångs skull hade mascara på mig (vilket händer väldigt sällan annars) så den blev lite rinnig. Men oj, så himla glad man kan bli!


Jag har de finaste! <3 Älskar er av hela mitt hjärta! <3


Älskar denna lilla människa så himla mycket! Hon förgyller min dag! <3
Tycker fotot är otroligt fint, pappan i huset är fotografen. :)

Imorgon blir det att ringa till tandläkaren, Nellie tittade för nära på golvet förut. Med munnen såklart, så det slog i så det blödde, precis där ena framtanden uppe är på väg igenom och lite bredvid den. Bäst att låta tandläkaren kolla på det iaf, och sen få det dokumenterat ifall att det blir problem senare. Hon har inte haft ont som det verkar. Tuggar på allt som vanligt och har inte varit ledsen mer än ca 1 minut då det hände. Klart det lilla livet fick ont i munnen. :( <3

Nu ska jag krypa ner i sängen!
Godnatt på er! :)


Kommentarer
Jannica

Saknat dina inlägg :D:D

Gud vilken vacker bild på Nellie :)Hoppas ni mår bra kram <3<3

2011-05-30 @ 23:44:02
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Therese

Vilken underbart fin bild på Nellie! Det är absolut en av dom finaste som finns, och det finns ju en del ;)

Kramkram <3

2011-05-31 @ 19:58:32
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0