Bärgarn.

Vi har nyss kollat på en film. Bilar 2. En bra avslutning på en hektisk dag.
Vill ha en alldeles egen Bärgarn. Jag vill.. Jag vill.. VILL HA!
Tycker det är det skönaste bilen i filmen/rna. Underbar!

Efter att vi lämnade Nellie på dagis imorse så styrde vi kosan mot stora staden och MAXI.
Shoppade sånt där nödvändigt inför julen. Gran (plast), dekoration+ljus till granen och en matta att ha under den, kaffemuggar (måste ha nya muggar för att bjuda julgäster på kaffe ju), julklänning och strumpbyxor till N, en av julklapparna N ska få, julklappspapper.
Smet iväg till Väskshopen och fixade mig en plånbok också. Jag var inte så kräsen därinne, allt är bättre än innerfickan. ;-)
Sen tog vi en tur till skopunkten och köpte oss skor. Ett par till C och ett par till mig, 699:-! Ganska bra pris.
Hem till Marita och åt lite lunch för att sen hem och hämta trollet igen. Guuu vad timmarna gick fort.

Nu funderar jag skarpt på att gå och lägga mig.
Men kanske ska hjälpa (titta på) C med räkningarna först.

Jo, så får det bli.
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0