Betnér!

Som jag har längtat. Äntligen är det 20:e november och Betnér är i Karlstad! Är så sjukt taggad inför hans show.
Bästa sällskapet har jag också, Therese! Mitt älskade sviskon!
Tack än en gång för presenten från dig och svärfar. Guld värt!

Nellie tillbringar tid med mormor "mommo" ikväll. Får hoppas att hon inte sliter ut mormor allt för mycket, för vi vill nog ha barnvakt flera gånger ;-)

Övriga dagen har varit bra den med. Myst med massa böcker, jag och Nellie. Inte fel när hon är på det humöret.

Nu sitter jag på bussen mot stora staden och snart kliver mitt sviskon på bussen också. Kanske ska avrunda nu då?

Blir nog en liten amatör-recension av Betnér imorgon. :-) Om jag vågar det vill säga ;-)

Godkväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0