Febrig.

Då var det dax igen. Nellie är febrig igen. Hoppas det går över snabbt. Man är inte van att hon är så här lugn. bara ligga på soffan/i knät. Stackars liten!

Jag började ana detta redan i går kväll, då hon gnällde massor i sömnen och vred och vände på sig.
Fick bekräftat imorse att det var feber. Vi klev upp vid halv nio och har sen dess legat och halv-sovit hela förmiddagen på soffan.
Vill inte äta något värre heller, tur att vatten och välling går ner iallafall.

Blir nog en riktig mys-söndag idag. Inte mig emot, men synd att det är en trollungens feber som är orsaken.

God dag på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0