Kaos.

Allt är ett enda stort kaos i huvudet på mig.
Pappa ligger i Uppsala på akademiska sjukhuset med en skallfraktur (+hjärnskakning) och en blödning på/i hjärnan.
Rädslan för att förlora pappa, älskade pappa, har varit/är stor.
Jag vet inte vad jag ska tänka eller något, allt känns så konstigt. Man tänker ganska ofta när man hör sånt här att "detta händer aldrig vår familj" men så gör det plötsligt det. Overkligt!
Och väldigt skrämmande när det kommer så nära inpå ens egna familj.
Just nu är han stabil och värdena ser bra ut. Men dom vet ännu inte om blödningen kommer gå tillbaka eller om det kan förvärras. Imorgon väntas en röntgen och då hoppas jag att dom kan ge lite mer info.

Jag älskar min pappa. Även om han har fel och brister, vi inte hörs på länge eller han beter sig som han gör ibland. Han är ju min pappa. Oavsett!
Usch, jag skulle vilja sitta vid hans säng och bara vara där. Finnas för honom.
Tur att min äldsta storasyster, Ulrika, bor ca 20 minuter därifrån så han har någon i närheten.
Blir han inte bättre snart så kommer jag försöka att åka upp till honom.

Tack alla som skänkt vår familj en tanke idag! Det värmer! <3

Nu, försöka sova och se om huvudet kan organisera mina tankar.
God(?)natt.



Kommentarer
Jannica

Men vännen! Gör ont i mig. Men om värdena ser bra ut får vi hoppas de bara kan gå framåt, det tror jag det gör! Läkare gör bra jobb. Bamsekram till dig!

2011-11-30 @ 13:09:35
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0