Tv-dejt med Therese!

Ja men visst vet ni. Mitt älskade sviskon är här igen och jag giller't!
Hon stannar till imorgon. Det ska kollas på DH och House. :)

Hon har friskat upp mitt minne lite och imorgon blir det dom där felsägningarna vi har skrattat så åt. Ni kommer säkert inte tycka det är kul, men vi gjorde. Haha.

Dagen i övrigt har varit bra :) blomman var med en sväng och vi åt lite mat och härjade med Nellie innan han tog bussen hem :)
Christian åkte iväg för att göra denna jobbveckans sista skift, sen är han ledig i en vecka igen! Underbart!

Nu ska jag vara social mot Therese igen.

God kväll!



Kommentarer
Therese

Jag giller att vara hos er! Jättemycket :D

2011-11-24 @ 21:36:20
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0