Vilket humör!

N har en taskig dag idag. Humöret är nästan allt annat än bra. Vrålar och gapar för minsta lilla. Stackars C som försöker sova efter nattens jobb.
Varför fick hon mitt humör?
Nu sover hon iallafall middag, och jag hoppas på att hon ska vara gladare när hon vaknar.

Blir förhoppningsvis en lekdejt med Linda och Neo idag och så kommer Therese senare. Blir nog en bra dag, trots taskigt humör.

Om jag ska plocka undan lite innan trollet vaknar? Det ser ut som att vi haft världskrig är hemma.
Tvätta vore något också.
Innan vi får ett sånt där berg igen.
Gah. Tar det aldrig slut på måsten?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0