Ack härliga fredag!

I vanlig ordning så innehåller rubriken ordet fredag. Skräll.

Idag har det dock varit en sån där härlig fredag.
Sista mötet med min jobbcoach i stora staden, handla (ja jag handlar när mitt troll är på förskolan, why not liksom?) och hem. Det såg jag som ett bra tillfälle för att förena nytta med nöje. Nyttan var jobbcoachen och nöjet var att komma från Segmon (på egen hand). Det ni! Mycket roar en liten!
Hem med varor och sen upp till förskolan och hämta trollet. Möta upp farfar och faster vid bussen. Lagade god mat, fläskfilé, klyftpotatis och bearnaisesås. Fruktsallad till efterrätt! Alldeles sådär jättegott!
Tack för idag! :)

Nu sover trollet, och har gjort i en dryg halvtimme pga. utmattning tror jag, och jag ska krypa ihop i soffan och lyssna på idolerna. Lite kall cola får det bli också.

Godkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0