Gå och sova sig lite.

Nu ska den här (trötta) mamman gå och lägga sig! I tid! Och se om det hjälper min mot tröttheten mot min trötthet på morgon. Det har inte gjort förut så varför nu?

Idag har det bjudits på gräns-testande från N's sida. Lite skratt och massa skrik.
Vilken fin kombination! Tycker ni inte det?
Hon har varit ganska arg under dagen, har jag så mycket som börjat sagt något som inte passat så har det vrålats och skällts(?!) på mig, vet inte riktigt vad detta beror på. Kanske är det dom där nedrans tänderna som äntligen är på väg igenom tandköttet? Hoppas verkligen det är det, så hon blir lite mer positiv igen.

Ja men imorgon tar vi nya tag och hoppas på att både mor och dotter är på bra humör!
Idag har vi varit lite som tonåringar båda två, och jag har väl inte varit alldeles för pedagogisk heller. Men vad f*n, jag får ha mina "dåliga" dagar jag med. Eller hur? Kan ju inte gå efter regelboken jämt heller.

Så mina kära, nu släcker jag ner!
God natt!

Gud vad jag skulle kunna göra allt för lite sällskap av min älskade karl! Är så ruggigt tomt här hemma på kvällarna, och i sängen, när han jobbar 7 nätter i rad! :(
Fast i och för sig, mer plats till mig! Haha.

<3


Kommentarer
Helena

Heej!

Hoppas ni får sova ut o att ni får en strålande bra dag imorn. Puss&kjamiz

2011-10-24 @ 23:23:29
URL: http://mysharona07.wordpress.com/
Therese

Hihi var du trött när du skrev detta inlägget?

"Och se om det hjälper min mot tröttheten på morgon." :P

Kramkram

2011-10-25 @ 20:09:27
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0