Härliga onsdag.

Sitter och längtar tills klockan blir 21. Greys Anatomy har ju dragit igång igen.
Älskar denna serien och vet inte vad jag ska ta mig till när den är slut för gott?!

Nu har det gått sådär många dagar utan ett livstecken från mig, men hektiskt har det varit. Arbetsförmedlingen, möten, körskola, hämta och lämna på förskola. Jag tycker det blir mycket på en gång. Och då jobbar jag inte ens?
Kanske är därför det blir mycket på en gång? För hade jag haft ett jobb så hade jag haft tider, ett schema (förhoppningsvis) och inte en massa fara och flacka-möten överallt!
Det hade blivit lite mer rutin på det hela. Det hade varit grejer det.
Men min tid kommer nog den med.

Nu ska jag skriva (ännu) ett personligt brev och skicka iväg en jobbansökan till.

Återkommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0