Intensiv dag.

Har tillbringat dagen med Åsa och barnen . Det var väldigt, VÄLDIGT intensivt. Varken Linnéa eller Nellie lyssnade för fem öre, och inte var dom still en sekund heller. Haha. I fyra timmar höll dom igång! Helt otroligt.
Nellie somnade helt utslagen vid 19.20 hon. Orkade knappt äta någon välling. Men den vaknade hon nyss för att äta. Antog att hon skulle vakna till en snabbis för att äta den. Och nu sover hon igen. Trött-troll! <3

Tack för idag älskade Åsa! <3
Natten gick super. Hon vaknade inte en enda gång. Men eftersom jag antog att hon faktiskt skulle göra det så låg jag och vände, vred och nästan väntade på att hon skulle vakna. Så jag somnade inte förens efter 02.00 inatt. Kul! Och sen upp igen vid 7-7.30. Blev några timmars sömn iallafall.
Får hoppas på mer sömn inatt. Men bara för att jag tänkt lägga mig i tid så ska hon säkert vakna inatt.
Med min tur så.
Nåja, det löser sig nog! :)

Nu blir det se färdigt "Criminal Minds" och sen krypa ner i sängen!

Godkväll på er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0