Ja då var det våran tur.

Trollet vill inte riktigt somna på kvällarna längre. Och inte sover hon hela nätterna heller.
Vad har hänt? Vad kan detta bero på?
Vi som har varit så bortskämda med en sovande unge! Är det vår tur att få lite krångel nu?
Ja det är väl inte mer än rätt antar jag. Men jobbigt är det. Fy bubblan!

Ögoninflammation har hon också, mindre kul. Stackars liten. Det har sett ut som snor i ögat på henne.
Men det verkar gå åt rätt håll det iaf, ljummet vatten is the shit. Får hoppas vi slipper antibiotika. Är ju inge bra och tuta i dom sånt hur som helst. Men om det blir för jobbigt för henne så får det bli läkaren ändå. Men än så länge kör vi med vatten och bomull.

Kanske är tänderna som gör att hon sover konstigt? Eller hon kanske har en infektion i kroppen så det är därför hon inte är sig själv riktigt? Skulle inte förvåna mig om hon blir sjuk igen :-( Det är dels den tiden på året och sen så går hon ju på förskola. Konstigt vore det om hon inte drog hem en massa skit. :-/

Ja det blev lite gnäll skrivet ikväll. Men det händer väl ändå inte för ofta här inne? Eller?

Vill passa på att tipsa om en alldeles härlig blogg - BloggMamman - Jag är beroende!

Godkväll!


Kommentarer
Jannica

Krya påååå!!

2011-10-17 @ 22:36:56
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
BloggMamman

Kikade in här och vad ser jag? :)

Tack, vad glad jag blir!

Kramar!

BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

(hoppas Lillan kryat på sig!)

2011-10-19 @ 19:55:57
URL: http://bloggmamman.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0