Sikken trevlig lördag.

Har haft Therese här hela långa dagen! Och gudars vad kul!
Sedan hon kom vid 12-isch idag och åkte hem nu ikväll, för si sådär 15 minuter sen, så har det härjats, skrattats och ätit massa gott! (Väldans god hemmagjord pizza, helt underbart god blev den.)
Nellie har haft ett väldans bra humör (nästan hela dagen) förutom vid enstaka tillfällen då haft lite bråttom och ramlat omkull. Herregud vad trollet har varit speedat idag. Härjat nått så hejdlöst. Men hon har ju som sagt ramlat omkull ett par ggr också, men det har såklart gått bra.
Hon blir gärna lite, vad ska jag kalla det? Klantig, när hon studsar runt som en studsboll. Men hon bjuder också mycket på sig själv, så det blir många skratt.
Tack för idag mitt älskade Sviskon! :D

Det ska komma ett inlägg med bilder är det tänkt, men det får vänta till imorgon.
Är ganska så trött, trots att jag och Nellie sov till 10.30 idag. Trodde inte hon skulle somna om imorse vid 7-tiden men se det gjorde hon efter lite välling, i 3,5 timme! Hon måste varit bra trött efter ett par intensiva dagar!
Nåja, imorgon sover hon nog inte så länge. Så det är dax för mig att krypa ner i sängen nu.
Hoppas det blir en lugn natt igen, har mina aningar om att det kanske inte blir det. Eftersom jag hör N gnälla till och från. Ja, det återstår att se. Ska göra ett försök till att somna nu iallafall.

Godnatt!


Kommentarer
Jannica

Låter som en toppendag :):)

2011-10-23 @ 00:40:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Therese

Tack själv mitt allra bästa Sviskon! Såna dagar behövs verkligen! :D (Och den pizzan finns det inget som slår.)

Kramkram <3

2011-10-23 @ 12:47:07
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0