Slö onsdag.

Har varit bättre idag. Iallafall under dagen. Morgonen var ju inte kul alls. Christian fick gå upp med N och få iväg henne till förskolan. På det viset fick jag ca 45 minuter längre i sängen innan jag skulle sätta mig på bussen mot stan. Möte på AF angående "jobbgaranti för ungdomar". Så nu är man med i det där också. Yeey. MEN JAG VILL PLUGGA! Gaah!
Ja vi får väl se hur det blir med det. Hoppas på att jag får börja i januari. Ska ringa Syo:n imorgon och höra om hon fått min ansökan, så inte den mystiskt bara försvunnit. Hon kan ju inte säga att "jag är ute i sista minuten" denna gången, det var jag ju inte sist heller, jag lämnade i slutet på april och då var ansökningsstoppet den 15:e maj. Verkade på henne som att det varit först till kvarn på platserna som gällde. Vilket är väääääldigt konstigt att det får gå till så. Borde ju finnas lite mer system än att först till kvarn, jag är ju snart färdig (1-1,5 termin kvar) och borde väl få någon slags förtur?! Eller?
Sista ansökning för denna gången är 15:e november och jag la den i hennes brevlåda i måndags! Så det så.

Mamma har varit här idag, eftersom jag inte känt mig riktigt kry och Christian skulle börja sin jobb-vecka idag. :-/ Tur att man har underbara mor/mormor tuta! Finns alltid när man behöver! :) <3
Nellie somnade i famnen på henne vid 19.10, så himla trött var hon. Men mamma stannade kvar till 20.45 och stre litte :D

Nu har jag suttit nöjd i soffan och kollat på "Greys Anatomy" - Underbart!
Så nu får det bli sängen! Är så trött idag!

Godnatt! :)


Kommentarer
Jannica

Vad ska du plugga?

Om du har pluggat innan, då är de antagligen en kurs/utbildning man måste ha pluggat innan, så jag exempelvis skulle inte kunna komma in där.

2011-10-05 @ 22:45:53
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0