Förskola vs. hemma

Ja Nellie trivs som attans på förskolan. Inget snack om saken. Det hade gått hur bra som helst utan oss där idag. Inga ledsamheter eller gnäll. :) Men oj, så trött hon var när jag hämtade henne. :)
Sov ca 1,5 timme och sen har det varit fullt ös tills kvällen. Hon har ju inte varit på sitt bästa humör här hemma. Gnälligt och gråtigt. Tror hon använt allt sitt goda humör på förskolan. Haha. Det är nog bra mycket roligare där än hemma hos tråkiga mamma. Tur att vi har bus-pappan som livar upp stämningen! :D

Nu sitter jag och väntar på att Christian ska komma hem, så vi kan titta på film innan sängen!
Det blir "Hur många lingon finns det i världen" - hoppas den är bra!

Hörs imorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0