Hon har sån himla styrka!

Alltså, helgen har segat sig fram. Fast vi har haft och göra hela helgen lång.
Fredag, marten och fika med Faster och Farmor. (Men det vet ni ju redan)
Lördag, besök av mor/mormor tuta som innebar massa härj + jag lekte bilmekaniker och bytte batteri (och laddade det innan) på mammas bil! Jag kan jag med! 
Idag, härjat och sovit en långlur på eftermiddagen. Sen härj igen.

Fast jag har mina aningar om varför tiden går så otroligt sakta. Det är för att man längtar nått så in i norden efter Åsa! Kom hem nu min underbara vän!
Fy vad jag avundas din styrka gumman! Du har klarat av alldeles för mycket på alldeles för kort tid!
Nu är det dax att du får bli pigg och kry och komma hem!
Älskar dig! Saknar dig!
<3


Imorgon börjar veckan igen och N ska till förskolan igen.
Godkväll.


Kommentarer
åsa

Fy tusan va du är söt :) sitter här och äter frukost med di andra och gråter en skvätt ;P skulle kanske väntat med att läsa din blogg ;D



älskar och saknar dig med min kärlek! pussa nellie från mig :)



Pussälsk

2011-09-26 @ 07:32:23
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Therese

Åh jag blev alldeles tårögd här, du skriver fint och Åsa ÄR saknad!

Kramkram

2011-09-28 @ 17:27:49
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0