Ja, jag är inte så klipsk.

Kommer ni ihåg mitt "vill ha"-inlägg om jackan och byxorna till Nellie?
Jag tittade nyss igenom mina inlägg och insåg att jag känner igen den där jackan.
Tittade lite närmare på byxorna och tycker att jag känner igen dom också.
Gud vad konstigt, vart har jag sett dom kläderna förut?

Jo såklart har hon ju både jackan och byxorna, som jag såååå gärna ville ha till Nellie.
Jag visste inte ens att det var det jag ville ha utan köpte det för att det såg bekvämt ut.
Jackan är ju densamma, men byxorna skiljer sig i färgen.
Kan det vara därför jag inte märkt detta?



Och det upptäcker jag nu? Sådär en 7-8 månader senare..

Så kan det bli.


Kommentarer
BloggMamman

Haha, ändå en glad överraskning!

Trevlig helg!

Kram

BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor & Mammaliv

2011-09-23 @ 20:26:40
URL: http://bloggmammor.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0