Jag vill vara hurtig!

Ja, det vill jag!
Jag vill hinna med massor! Skriva (helst en massa intelligenta saker, som får folk och haja till lite) , plocka, leka, städa, laga och äta mat, skriva lite till, vara positiv och glad, vara sambo och vän, vara en sån där hurtig mamma ni vet. Listan kan göras längre. En hitta-på mamma vill jag vara också.
Nej, inte en påhittad mamma. Utan en hitta-på mamma. En sån där som gör massor av skoj samtidigt som man gör allt nödvändigt men som ändå hinner med och ja, t.ex blogga!
Hur hinner ni blogg-mammor?
Vad gör jag för fel som inte hinner med allt jag vill?


Blir alldeles svett bara jag tänker på allt som jag vill hinna med. Och då är jag ändå arbetslös, nejnej, arbetsSÖKANDE heter det. Men ändå hinner jag inte allt?!

Vad är det jag vill göra då? Allra helst liksom.
Ja det tåls att tänka på. Det som är min prio är att Nellie ska ha det så bra som möjligt och sen får resten hänga med på ett bananskal. Trollungen går ju faktiskt först! Always!

Nej, hinna med lite med städ innan trollet vaknar från middags-luren!
Häpphäpp!


Kommentarer
Camilla

Hej!



Men du! Herregud! Du gör massor och nummer 1, du är en UNDERBAR mamma!!! Glöm inte det! Om du känner att du inte hinner med, titta på mig då! Surtant-mamman! :)

Nä jag tycker du gör massor! Själv hade jag fått utbrott sjuttoielva gånger! :D



Kram!

2011-09-20 @ 16:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0