Lunch.

Ja det blev det för Nellie iallafall. Jag är inte hungrig vid den här tiden. Men trollet måste ju äta.

Nellie tog ju kort på förskolan idag. :) Och dom sa att hon var svårflörtad, så hon kanske inte ler på korten. Men vad gör väl det? Hon är världens finaste iallafall.
Vi har plågat henne med kameran ända sedan hon föddes så det är väl inte konstigt om hon slutat flina på kort. Hon har ju haft kameran uppkörd i ansiktet rätt som det är. Måste ju dokumentera varje litet steg hon tar. Haha.

Haha, vad bleka vi ser ut då. Skyller det på webcamen :D

Vad ska vi hitta på idag då?
Passa på att gå ut i det fina höstvädret som råder idag?
Man får ju passa på liksom. Det är ju inte säkert det håller i sig länge.
Ja, så får det bli. När Nellie sovit sin middagslur, vilket borde bli snart. Idag fick jag faktiskt väcka henne för att vi skulle komma i tid till förskolan. Hur ofta händer det? 8.10 hade hon fortfarande inte vaknat, och ack så trött hon var när jag fick liv i henne. Men lika glad var hon för det!

Ska nog ta och damma av lite här hemma medan Nellie sover. Det behövs! Helst innan dammråttorna bygger ett stort fort på hyllorna!

Phu!


Kommentarer
Jannica

Vilken sötis :D

2011-09-22 @ 13:01:00
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0