Regn och rusk.

Är sommaren slut nu? Är det finito helt och hållet?
Ja det verkar så. Blir ingen mer värme.
Idag hade jag fodrade regnbyxor, vantar, mössa, tröja, jacka och scarf/halsduk på Nellie för att hon inte skulle frysa. Hoppas det inte var för mycket nu. :-/
Äsch, nu behöver jag inte vara orolig för att det är kallt när dom är ute på förskolan iallafall.

Sitter och väntar på att Åsas mamma ska ringa så vi kan dricka lite kaffe. Vill ha lite kaffe-sällskap och tror nog att hon också vill ha lite sällskap! :) Ååh, snart är det inte länge kvar till Åsa kommer hem. Ska bli så skönt att ha henne på hemmaplan! :) Det riktigt kliar i mig nu! :) Men hon ska få landa hemma först och umgås med barnen, jag är ju inte ego, nej vet ni vad! Hon får höra av sig när hon orkar och vill :) <3

Lite müsli och yoghurt innan Cattis ringer kanske? :)

Godmorgon!


Kommentarer
Jannica

Urs ja, svin kallt ute nu ju :(:(:(

Tack för din kommentar <3<3

2011-09-26 @ 11:28:55
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0