Rutiner.

Ska bli skönt att få in lite rutiner på dagarna. Det blir ju lite mer rutin på dagarna när förskolan dragit igång!
Nellie har haft sin andra inskolnings-dag idag. Och redan idag så fick vi lämna henne ca 1,5 timme, för hon har inte brytt sig om oss spec. mycket när vi suttit där :) Det går hur bra som helst och jag är så glad! Nellie gillar verkligen att vara på förskolan (ska försöka komma ihåg och kalla det så ;P) och hoppas hon fortsätter gilla det! Imorgon kör vi likadant, vi är med ca 1,5 timme och sen är hon själv 1,5 timme. Om det går bra så kommer vi säga hej då redan i dörren på fredag. Och då får hon vara där själv 3 timmar! Sen verkar det som att vi kör schemat till veckan! Mån, ons och fre 9-14. :) Här går det undan! Tur att vår fröken är så självständig och trygg i sig själv som hon är. Inte är hon rädd heller! :) Underbara unge!
Personalen på Segmons förskola är helt underbara! Så det är klart att hon inte är rädd för dom! :)

Nu ligger N och sover och har gjort sedan vi kom hem från dagis 12.30. Liiiite trött men väldigt nöjd liten unge jag hämtade! :) Får se när hon kvicknar till. Jag passar såklart på och städar och plockar lite.
Vi passade även på att möblera om här hemma, eller rättare sagt så möblerade vi tillbaka som vi hade det förut, i vardagsrummet. Trivs bättre som det är nu! :)

Nej, göra något vettigare! :)
Hej!


Kommentarer
Jannica

Åh vad bra att det går så bra för den lilla damen :) Härligt :D

2011-09-07 @ 17:30:43
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0