Sitter här och funderar.

Hungrig? Sugen? Något att tugga på?
Gah, jag vet banne mig inte. Vilka problem man kan ha så här på kvällskvisten.
Får nog bli lite kvällsmat ändå.

Dagen har varit svängig. Både mitt och Nellies humör har varit lite off. Men vi tar nya tag imorgon.
Hon verkar trivas som fisken i vattnet på förskolan! Hon blir så himla glad när hon inser att det är dit vi ska på morgnarna! :) Kan tänka mig att det är roligare där med alla barnen än hemma med en tråk-mamma.
Well, man är ju inte roligare än vad man gör sig. ;)

Imorgon är det fotografering på förskolan. Nellie är egentligen ledig, men ska dit till kl. 9.00 för att få ta kort iallafall. Så nu har jag i sann hysterisk, panik-mamma anda hafsat ihop kläder inför trollungens första förskole-foto. Ett foto hon säkert kommer få dras med ett tag, eller nåja. Iallafall fram till nästa års foto.

Vänstra bilden ifall dom tar av tröjan, och högra ifall... ja ni fattar ;)


Vad tror ni? :)

Funderar också på om det går att fästa upp luggen lite lätt så man kan få se ögonen på henne iallafall. Annars är det ju bara ett busfrö under en lugg. Haha, ändå har jag klippt den på henne. Vill ju inte klippa den för kort heller. Så nej, får försöka luska ut ett knep för att få trollet att låta bli hårspännet, så man ser hela hennes underbara ansikte! :)

Nu ni vänner, eller vilka ni nu är som kikar in, nu blir det dax för lite kvällsmat innan det kan kallas nattmat.

God afton!

 

 



Kommentarer
Jannica

Hon kommer bli toppensöt :) :)

2011-09-21 @ 22:39:51
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0