Tråkigt.

Sitter hemma och har såååå tråkigt. Finns banne mig inget att plocka med heller. Gaah.
N är på förskolan hon. Vi sa hejdå i dörren, redan idag! Hon blev inte det minsta ledsen utan skrattade och lekte med barnen. Och dom har inte ringt något efter oss heller. Vi skulle egentligen varit med ca 1,5 timme idag också, men eftersom det gått så bra dom andra dagarna så provade vi utan oss redan idag! :) Känns riktigt skönt att det går så här bra! :) Och vetskapen om att dom ringer om det behövs gör det lättare! :)

Har suttit på tradera och kollat på klädpaket till Nellie. Kan vara bra och ha extrakläder till förskolan. Och det gör ju aboslut inget att det är begagnat. Why not, liksom? :) Så nu har jag klickat "köp nu" på ett paket med 24 delar i för 299 :-. Det är inte fel det! För kläder går det alltid åt! :)
Jag tycker det är bra med begagnat när barnen växer så fort som dom gör i början! :)
Vad tycker ni?

Nu blir det tvättstugan snart, och sen hämta vårt lilla troll! :)

Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0