Trög torsdag.

Torsdagen är snart till ända och jag ska trilla i säng skapligt tidigt ikväll. Är så nedrans trött.
Nedrans förskylning osm inte släpper taget om mig. Vi är färdiga med varandra! Dra! Bara dra!

Eftermiddagen bjöd på kaffe och lek hemma hos Linda och Neo. Men ungarna verkar inte vara så sugna på att leka med varandra längre. Dom blir så himla sura så fort det inte blir som dom vill/tänkt. För någon månad sen kunde dom leka utan problem i över 1 timme utan att vi morsor såg röken av dom. Vad hände?

Försöka kolla lite på tv:n innan sängen iallafall. Och vänta på att stora raringen ringer, som han alltid gör när han jobbar. Det är liksom vår standard nu, en liten tradition skulle man kunna kalla det.

Godkväll!


Saknar min älskade vän Åsa! Nu får du ta och bli pigg och kry så du får komma hem! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0