Plugga lite..

Kanske ska köra ner näsan i skolboken? På torsdag ska jag maila iväg mina 2 första studieenheter och jag har inte börjat på den andra än. Kul. Verkligen.
Äsch det går ganska fort för mig, jag tycker ju att det är intressant och har ett så kallat "läshuvud". Om jag börjar nu så kanske den är klar ikväll. Man kan ju hoppas.

Hade Åsa här förut på morgonkaffe. Mys! <3
Fick väcka Nellie imorse också. Fasiken. Jag vaknade före trollet?! Det händer inte ofta. 8.20 vaknade jag, sen fick jag väcka Nellie vid 9.10. Dumt att hon ställer om dygnet så mycket nu när jag ska få börja provjobba. Typiskt. Vet ju dock inte riktigt när jag börjar, men antagligen till veckan eller något. Blir nog inte före påskhelgen iallafall. Då har vi lite tid på oss att ställa om tiderna igen. :)

Fick komplettera uppgifter till CSN förut. Tråkigt när det är något krångel.
Eftersom jag var gravid med N under tiden jag gick utbildningen så kunde jag inte genomföra en praktik i ett ämne, och då blev betyget IG tills jag gjort den. Då ska det ändras till G eller högre. CSN ser ju inte det som en färdig kurs och då ligger jag helt plötsligt 100 poäng ifrån att få studiemedel.
Så jag fick snällt skriva till dom idag och förklara hur det kommer sig att det "saknas" 100 poäng.
Hoppas verkligen dom försår min röriga novell och att jag får beviljat. Haha. :)

Vad gör ni idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0