Tack så mycket..

...till dig som kommenterade förra inlägget. Jag vet nu att det heter "brutit".
Inte "brytit" eller som vi värmlänningar väljer att säga, "bröte". ;-) 
Blev dock lite fundersam över det andra du skrev. Att det kan komma mer vattkoppor innan det är över.? Hon fick vattkoppan i torsdags och den är redan "torkad". Kan det verkligen komma fler då? :-/ Känns lite långt emellan faktiskt.

Nu är det snart dax för sängen. Jag är trött. Som vanligt.
Har iallafall gjort klart en studieenhet i Social omsorg. Så den ska mailas nu. :) Det går framåt! :)

Har ni haft en bra dag/helg? :)
Vår helg har varit väldans bra. Flyttstädade med Åsa hela dagen igår. Trodde jag skulle drömma om avfrostning av frysar faktiskt. Haha.
Och idag har varit en väldigt lugn dag och ganska lugn kväll. Nellie sov visst liiite för länge under eftermiddagen så hon somnade för typ 20-30 minuter sen. Kanske blir lite sovmorgon imorgon om jag har tur ;-)

Godnatt på er!


Kommentarer
Jannica

Haha spela roll man om skriver bröte, brutit eller brytit :P en fattar väl ändå :P angående vattkoppor, om de har torkat tror jag inte de varken smittar eller kommer fler, de brukar ju komma på samma gång.

2012-04-01 @ 22:36:18
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0