Födelsedagar och jobb.

Har jobbast ganska mycket ett tag. Trivs hur bra som helst och vill egentligen inte sluta mitt vikariat. Men nu har jag två veckor kvar och sen så drar min praktikperiod förhoppningsvis igång. Ska bli skönt att bli färdigutbildad i november. Längtar så himla mycket!
Vad har vi pysslat med förutom att jobba och så då?
Vi har haft kalas för Nellie. Blev ganska lyckat, trots lite kaos en liten sväng. Barnen härjade som aldrig förr och alla var nog ganska trötta efter en dag med intensivt bus. :) Tack allihop som var med och firade Nellie och tack för alla fina presenter!
 
Sen har fler fyllt år denna månad.
Världens bästa Åsa fyllde 25 den 12:e!
Goaste Linnéa fyllde 5 den 13:e!
Underbara mamma/mormor/svärmor fyllde den 15:e!
Pappa/morfar/svärfar fyllde den 16:e!
Farmor/svärmor/mamma (Marita) fyllde den 17:e!
Stort grattis till er allihop! :D
Denna helgen har jag jobbat. Kvällen i fredags, och sen en tur upp till folkets hus för att stri med lite folk. Kom hem vid 00.30 och somnade inte förrän vid 2.00. Var skapligt trött på lördagen och så hade jag såklart en delad tur. 7.30 till 13.00 och sen 15.30 till 20.30. Shit vad trött jag var igår kväll. Var duktig och gick och la mig i tid(!) men Nellie har drömt och vaknat inatt, så då blev det ju avbrott i sömnen istället och då är jag trött för det. Sen jobbat en 8-tur på det idag.
Kommer förhoppningsvis i säng i tid ikväll med. :)
Skulle egentligen försökt plugga lite ikväll, men eftersom jag ligger bra till enligt läraren och jag har ganska lång tid på mig att bli färdig med kursen så unnar jag mig lite ledigt och slappar framför tv:n en stund istället ;)
Det är ju faktiskt helg fortfarande ;)

På tal om helg, jag ska nog ta lite chips också. ;)
Och sen ska jag hoppas på att Nellie tar lite sovmorgon imorgon, jag är ju faktiskt ledig ;D
Idag har vi lekt lite med Åsa och Isabell efter att jag slutat jobba. Barnen sprang runt på gården här hemma och höll på med det ena hysset efter det andra. Haha. Vilka små monster vi har, eller vad säger du Åsa? ;)
Äslakr att umgås med Åsa och hennes barn! Ni förgyller våran tillvaro och vi älskar er! Försvinn aldrig, ALDRIG, från oss! :) <3
Imorgons ses vi igen! :D
 
Nää, nu har jag överöst er med en massa struntprat och babbel igen.

Godkväll! :)


Kommentarer
Åsa

Haha! Att våra älskade monster aldrig kan va stilla och lyssna på oss ;)
Vi älskar er med. Ni gör vårat liv lättare att leva :D Kommer aldrig någonsin släppa er. Ni får stå ut med oss tills jag dör. Planerar att dö innan dig! För jag är juh liiiiite äldre än dig ;) Älskar dig/er. ♥

Svar: Nää, dom lyssnar aldrig! Skitungar ;D Åh vad du är underbart go! :D Tror snarare att ni får stå ut med oss, eller ja, vi kan väl "stå ut" med varandra ;D
Haha. Älskar ditt tankesätt ;P Älskar dig/er! ♥
Fröken C

2012-08-20 @ 08:06:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0