18 månader!

18 underbara månader har du varit i våra liv. 27 månader om man räknar med tiden i magen!
Det är så himla underbart och vi är lyckligt lottade! <3

Älskade trollunge! 18 (!) månader.
Du är hela min värld!
Mamma och pappa älskar dig så otroligt mycket!

Vår underbara dotter!
<3


Idag har vi (jag och Nellie) varit med Blomman (svärfar) till Karlstad en sväng. Nellie kunde väl egentligen gått till dagis idag, men kände att jag ville vara säker på att hon verkligen orkar med tempot där. Magen är inte riktigt bra än, men hoppas på att den är återställd snart. Tog iallafall ledigt på henne denna veckan.
Borde hitta på någon aktivitet med henne, för det märks att vi legat på latsidan och plöjt film och soffhäng denna vecka. Med all rätt! Energin är maximal just nu och det märks.
Humöret är ju inte på topp jämt heller, och vråla det kan hon! Shit vilka lungor hon har!

Vi hann med en tur till Åsa och Bell idag också. En kaffekopp eller två var inte dumt med trevligt sällskap.
När vi skulle gå hem så stod Nellie i början av trappen (som vanligt, det har hon alltid fått göra), men idag fibblade hon med fötterna fram och tillbaka och innan jag hann säga bu eller bä så dök hon ner för trappen. Hon hann inte långt och det var ju tur. Hon slog sig inte heller så farligt, men hon blev nog väldans rädd. Tur att hon var påpälsad med tjocka kläder och tjock mössa.
Men fatta vilken puls jag fick och vilket dåligt samvete jag har. :-( Kommer inte låta henne stå i trappen själv, på vääääääldigt länge. Det är ju faktiskt mitt fel att hon ramlade, jag hade inte koll. Så jag har dåligt samvete och det kan jag gott ha!
Är så glad att det gick bra med henne iallafall! <3

Nu blir det sängen i det här huset.
Godnatt!




Kommentarer
cindy

Grattis , va söt!

2012-02-13 @ 17:14:37
URL: http://cindyles.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0