En bra helg!

Therese har varit här. Från igår till idag. Tycker det är helt underbart att ha henne här.
Tack för hjälpen med N idag. Och tack för alla skratt! Det var verkligen välbehövligt. <3

Har varit en ganska lugn helg. Tog några glas vin i fredags med pinglorna men vi gav oss ganska tidigt. Vid 22.30 så satt jag åter hemma i soffan och kollade på "The Big Bang Theory" (Underbar serie! Jag vill ha en egen Sheldon!).
Tack flickor för en trevlig kväll. <3

Dax att sova nu. Upp imorgon. Lämna N på förskola, kaffedejt med bästa Åsa, Åmål med Therese, hämta N på förskola, handla... kanske ska klämma in lite städ och tvätt också? Matlagning också? Jo, för f*n. Allt på en gång.
Full rulle, kanelbulle.

Nu är jag trött. För trött. Övertrött.
Godnatt!



Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Hej!

Snart är jag tillbaka på ny adress =) Å med lite annat innehåll! Hoppas vi ses =)

2012-03-01 @ 16:39:01
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0