En eftermiddag med Therese!

Morgonen började ganska tidigt idag. Sovit kasst på det och fått huvudvärk. Nellie har gnällt i sömnen och så. Inget ovanligt egentligen, men jag har blivit otroligt lättväckt. Så himla tråkigt. Men inatt hoppas jag att jag kan sova lite bättre faktiskt.

Eftermiddagen tillbringades med mitt älskade sviskon! Therese är världens goast människa! Tack för maten och allt! :)
Nellie höll på att tjata hål i huvudet på mig när vi stod vid Therese skola och väntade på henne. Vrålade och hade sig.. "DaAAaaaAAAttttiiiiiIIIIrrr".
Hon har haft en ganska bra dag, lite småhungrig en sväng där. Men det ordnade upp sig på kebabhouse. Fast innan servitrisen ens kommit för att ta beställningen så satt N och vrålade "maaaaaat" lite så där halvhögt. Så himla härlig unge vi har! Vi har fått många härliga skratt idag och på lördag blir det mer. Wuuuunderbar!



Så efter en riktigt härlig dag så blir det nog (relativt) tidigt i säng ikväll.
Imorgon är det förskola för N och dejt med Åsa för mig.

Godkväll! :)


Kommentarer
Therese

Tack själv för igår! Jag längtar tills imorn <3

Kramkram

2012-02-24 @ 17:48:35
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0