Godnatt!

Är så trött så ögonen gå i kors på mig snart.
Sovit dåligt, vakna tidigt imorse, en unge som haft en upp&ner dag gällande humöret och uttråkad på det.

Enda aktiviteten vi gjort idag var att dammsuga och städa skåpluckorna i köket. Vi som skulle gjort något kul idag. Skit också. Fast å andra sidan så var ju Nellie rätt glad över att få gå lös med en disksvamp i köket. Bäst och passa på medan hon tycker det är roligt att hjälpa till ;-)

Imorgon åker Nellie till mormor och snacka om att hon vill dit!
"Nellie, vart ska du imorgon, på fredag?"
Hon funderar en kort stund och vrålar glatt:
"MOOMOOJ!"
Hur go får man vara då? <3

Det ska i ärlighetens namn bli lite skönt att få rå om sig själv, och sambo, lite grann. Vi behöver det! Undrar vad man ska hitta på bara? Vet ju inte heller om Nellie kommer hem på lördag eller söndag, men vi får väl se vilket humör hon har på lördag. Känner jag henne rätt så vill hon vara kvar till på söndag. Hon älskar att vara hos mormor och vovven Gina. Ja, hos morbror också förstås ;-)
Men jag kommer nog längta ihjäl mig efter henne, som vanligt ;-)

Nää, god natt på er! :-)

Mina hjärtan <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0