Storstäd och finbesök.

Börjar dagen med att skicka N till förskolan, sen hem till Åsa för det gamla vanliga. Har blivit en vana att gå dit mån, ons och fre för ett par koppar kaffe så man vaknar till liv. Härligt morgonsällskap som vanligt med andra ord. :-)
Och busa lite med hennes underbara barn är inte helt fel det heller!
Isabell är ju redan 1 (!) år nu! Hur fort gick inte det här året då? Nellie var ju inte så gammal när hon kom och nu är dom inte så små längre. Herregud!

Efter att ha fått samtal från Therese och Blomman så var det dax att bege sig hem och storstäda! Det beövdes verkligen! Såg ju ut som ett världskrig här hemma och det går då inte för sig när man ska få finbesök/matgäster.
Hämta Nellie vid två och sen möta folket vid bussen.
Matlagning och skratt blev det. Och har fått träffa en väldans härlig tjej idag. Så himla trevlig! Hoppas hon överlevde detta galna sällskap. ;-) Haha.

Nu sover snart N och jag ska slänga mig på soffan med en kaffekopp. C är iväg och grejar bil (tror jag), har inte sååå stor koll på honom. ;-)

Har nyss pratat med 3's kundtjänst också, och dom gjorde mig såååå glad! I mitten/slutet av nästa vecka kommer min nya mobil. Fy fan vad gôtt! Då ska jag banne mig kasta min I-phone så långt åt h-vete det bara går, eller så får brorsan den. Han ville ju ha den, så då kan han ju få det om han nu så gärna ville det. ;-)

Godkväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0