Vad är min ursäkt den här gången?

Jag har inte haft lust helt enkelt. Orden flyger sin kos och tankar grötar ihop sig. Laptopen har ju krånglat en del också, men den fixade jag helt själv idag! Ibland sitter inte tummen mitt i handen. Och google är förbaskat bra och ha också.
Känns väldans bra att kunna sitta vid en laptop som fungerar som den ska. Fast jag undrar hur länge?

Annars rullar det på här hemma. Nellie har kommit i någon sorts knasperiod. Humöret svänger väldigt. Mest åt vrålhållet. Antar att det är för att hon kommit på att hon har en massa vilja men inte kan sätta ord på vad hon menar/vill. Det blir nog bättre bara hon lär sig prata mer. Nog för att hon pratar mycket för att bara vara 1,5 men det saknas nog några ord för att det ska bli som hon tänkt sig. Lite mer tålamod vore nog inte dumt heller.

Nu blir det mer tv med stora raringen och sen sängen!

Godkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0