Jobb och lekparkshäng.

Jobbade 7.30 till 15.30 idag. Gick hur bra som helst och jag trivs som bara den! :) Är så glad att jag fått chansen att jobba där! Underbart.

Efter jobbet bar det iväg hem till älskade Åsa som bjöd på världens goaste mat! Grytbitar, sås och potatis. Jag hade kunnat äta ihjäl mig på det ju! Åh, så himla gott!
Lekparken efter det med Åsa, Linnéa, Isabell, Linda, Neo, Jocke och Nellie.
Åsa, plus barn, gick hem lite tidigare än oss andra. Men jag, Linda, Jocke och troll stannade tills efter 20. Tror jag. Vi ville ju inte riktigt gå in. Skönt ute och trollungarna lekte ju så himla bra och hade så kul så vi ville ju inte dela på dom.
En sväng så funderade vi på om dom inte fått någon mat, för dom tuggade på allt. Blad, kvistar, jord (vilket barnen sa att det var bajs) och annat dom hittade i snåren. Herregud.
Jag och Linda var nog mer trötta än vad barnen var. För shit vad vi har skrattat! Jocke måste ju trott att vi var knäppa eller nått ;)

När vi väl kom innaför dörren här hemma så fick jag slänga mitt lortiga troll i en dusch. Och det syns på kroppen att hon lekt i buskar och snår. Rivmärken och skrapsår här och där. Men vad gör väl det? Det syns att hon har härjat iallafall! :-)

Tack för idag alla inblandade! Hur mysígt/kul som helst! <3

Nellie har inte ätit någon välling alls idag. Imorse åt hon ju frukost på dagis och nu på kvällen så åt hon och jag yoghurt, smörgås och oboy.Och hon sa inget om att hon ville ha välling heller?! Börjar min "bebis" bli en stor tjej nu? Redan? Får väl se hur det går imorgon! :)

Nu ett avsnitt "Gossip Girl" medan Nellie somanr ordentligen och sen sängen för min del också. En ny dag imorgon och vi är lediga alla tre, så då får vi försöka hitta på något kul. Hoppas vädret håller i sig också! :-)

Godkväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0