Läkarbesök.

Idag var det dax för läkarbesöket jag inte velat gå på. Har dragit ut på det så länge. Trodde det skulle göra ont och ta bort en leverfläck, men det kändes inte alls.
Nu är jag en leverfläck fattigare och 5 stygn rikare. Skönt att den är borta! Den satt ju precis under bh-bandet. Väldigt irriterande.

Annars har jag roat mig med att jobba extra under veckan. Måndag till Torsdag. Men nu är jag ledig tills på måndag igen. Då börjar mitt schema. Ska bli skönt att veta precis när man jobbar. Lättare att planera saker då. :)

Kanske borde plugga lite medans Mina raringar ska vila middag :)

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0