Lugn söndag!

Vi vaknade inte förrän vid halv 10 snåret. Skönt! Och välbehövliga!

Har hunnit med en tur till lekparken, men inte mer än så. Nu sitter vi i soffan och tittar på Puh. Skräll att det är Puh. För det tittar aldrig vi på.

Väntar på att Åsa ska komma, så vi kan åka och hämta en resesäng. Nellie ska ha den hos farmor imorgon. Hon ska sova där till på tisdag. Hon är enda barnet på förskolan på tisdag så då tar jag ledigt på henne istället så hon kan umgås med farmor. Jag och Christian jobbar ju vi.

Nu blir det mer kaffe.
Bilder från Priden kommer när jag lagt in bilderna på datorn :)

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0