Prideparad och bio.

Har haft en underbar dag med några av dom bästa i mitt liv.
Först så var vi på Prideparaden under dagen och sen hem för lite mat och hämta Christian för att sen dra iväg på bio.

Tack Therese, Hanna och Christian för idag. :)

Nu har jag precis landat i soffan efter att ha kört hem Blomman, som varit här och tagit hand om Nellie när vi var på bio. Körde förstås hem Therese och Hanna också.
Precis lagt Nellie också. Lite sent kanske, men äsch då. Då kanske vi tar sovmorgon imorgon ;)

Christian har dragit iväg till P en sväng han :) Får se när han trillar in ikväll/natt ;)

Nu ska jag sluta skriva, titta på lite Gossip Girl och sen sova. Är ruskigt trött nu!

Godkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0