Svårt att sova.

Är så himlans trött, men kan inte sova för det. Det värker som attans på ryggen pga stygnen och det stramar. Jädra skit!
Skönt att ha leverfläcken borta, men inge kul att ha ont.
Efter att jag fött Nellie så sätte dom 3 stygn. Men nu, efter borttagning av en liten prick så fick jag 5. Känns lite knas. Bakvänt på något vis.
Längtar redan efter att dom ska ta bort stygnen. Men får snällt vänta till den 23:e.

Jag kommer vara trött imorgon. Åh, vad jag vill sova. Vi ska ju på Priden i stan imorgon. Jag, Nellie, Therese och Hanna :) Ser fram emot det väldans mycket!
Jag är mer än gärna med och visar mitt stöd. För jag tror inte att man blir kär i kön, utan i personen i sig och hens personlighet.
Åh nej, nu kommer folk hata mig. För det första, jag skrev HEN. För det andra, jag tror på kärlek. Oavsett hur den ser ut!

Men å andra sidan, jag bryr mig inte ett skit om vad folk tycker om mig och mina tankar och åsikter. Passar det inte? Nehej, vad synd!

Nu ska jag sluta vara bitter eller vad det nu är jag är. Ska istället övertala min kropp att sova.
Wish me luck!


Kommentarer
Hanna.

Jag gillar dina åsikter! :D

Svar: Och jag gillar dina ;D
Fröken C

2012-07-14 @ 09:21:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0