Fredag då..

Som om ni inte redan visst att det var fredag idag? Det vet väl alla. Om man inte är som jag då. Dagvilsen.

Vad har hänt sen sist då?
Jag har börjat jobba inom hemtjänsten i Segmon. Just nu är jag timvikarie, men i mitten på juli kommer jag börja mitt schema och jobba efter det till och med 31/8. Kanske längre. Sen återgår jag till timvik igen medans jag pluggar färdigt och gör praktikerna jag har kvar.

Nellie är fortfarande inne i den här fasen då det ska vrålas och krånglas en massa. Undrar när den går över? Och vad nästa fas blir? Vill jag ens veta vad som kommer härnäst?
Förutom det så innebär våra lediga dagar en massa bus och mys. Så mycket det bara går. Bäst och passa på. :)

Igår var jag med Therese och Hanna, och Gabriella som vi mötte upp, till stora staden och lyssnade på Top Cats på Sandgrundsudden. :) Hade en toppenkväll och har idag träningsvärk i magen efter alla skratt. Vi är inte kloka! Detta måste verkligen göras om fler gånger! :)

Idag då? Kanske ska dra med Nellie till staden idag? Vill inte sitta hemma när det är fint väder.

Nu? Kaffe och slappa innan jag ska röja lite här hemma. :)

Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0