Toppenbra dagar.

Fredagen blev det stan med Therese, Hanna och Nellie. Nellie var väldigt snäll mest hela tiden.Hon satt hur snällt som helst på bussresan dit och hem. :) Trollungen!

Lördagen blev det ännu en tur till staden med Therese och Hanna. Lämnade dock Nellie hemma med Christian. Väldans skönt och gå runt i affärer själv. ;) Hittade ganska mycket fint. Till och med till miig själv.
Fick ju tyvärr ringa efter Christian när vi skulle ha igång bilen igen. Klant som jag är så glömde jag stänga av kylfläkten (den är ju egentligen automatisk, men eftersom den krånglat så har vi sätt den på en strömbrytare inne i bilen istället.) Och när jag ska starta bilen igen så är den helt död. Typiskt!
Försökte fråga folk om hjälp, men antingen hade dom inga startkablar med eller så hade dom inte tid. Jag hade ju såklart inte mina kablar med heller. Vet inte vart dom är. Köpa nya, så man har till nästa gång kanske? ;)

Försökte putta igång bilen också. Hade jag bara använt rätt växel så hade vi kanske inte puttat i onödan heller :P Stackars Therese! Hon knuffade ju bil hon också. Inte bra alls! Men till slut kom vi hem och fick mat i oss.

Har haft väldigt bra dagar med tjejorna :D

Idag har vi fått vara med på Kent och Camillas dotters dop! Lilla alice är ju bara för sockersöt! Var hur mysigt och fint som helst. Och det bjöds på god smörgåstårta och tårta. Tack för att vi fick komma. Hoppas presenten blev bra :)
Nellie skötte sig väldigt bra idag. Lite trotsvrål bort emellan, men det är ju som vanligt då ;) Annars var hon jätteduktig! Tack Maria för att du hade extra russin med dig. Annars hade det kunnat bli mer liv i kyrkan ;)

Nu är det snart sängen. Jobb imorgon mellan 7.30-13.30. Nellie ska vara på förskolan 7.20. :)

Godnatt på er!


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Åh, vad mysigt med dop! =)

2012-06-11 @ 09:15:33
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0