Dax att sova.

Ja det är det nog. Imorgon vankas det förskola för N och kaffedejt för mig med Åsa. Idag har vi tillbringat tid med Nathalie och hennes goding till son, Liam. Hur mysigt som helst! Måste göras om väldigt snart. Blev lite nytt inhandlat också. Nellie valde ett par skor på egen hand och hon verkar väldans nöjd över dom. Jag blir så glad när hon kan berätta vad hon vill ha. Underbart! Då slipper jag "pracka" på henne en massa för att jag tycker att hon ska ha det. :) Sova nu. Är fortfarande ganska sliten efter att ha agerat lite flyttfirma. BTW, jag backar aldrig, ALDRIG, en stor flyttkärra igen. Ever! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0