Det flyter på..

Allt förutom bloggen. Den hamnar alltid lite i skymundan.

Var iväg på jobbmässa i torsdags, via arbetsförmedlingen, och efter en timme så hade jag fått en arbetsintervju. Jag tjuvstartade speed-dejtandet med företagen. Ca 1,5 timme innan det var dax så slog jag mig ner med Grums kommun. :) Det verkar lovande så vi får se hur det går på tisdag. Hoppas kan man alltid göra.
Fick vara med på Nwt's webb-tv och i tidningen pga att det gick så fort att få resultat. ;)

Var även ut till skolan och pratade med läraren samma dag. Fick starta upp med mina kurser nu och vi gjorde en planering. Hur snäll lärare som helst. Vi la upp det så att jag gör praktiken, som jag har kvar, till hösten. Då hinner jag med att jobba och så i sommar samtidigt som jag pluggar det teoretiska. Detta innebör ju att jag inte kommer vara färdig förrän i december, men vad gör väl det när det klaffar med allt annat? :)

Idag har vi haft Therese och svärfar på besök. Våfflor och hallonpaj bjöds det på och skratt, som vanligt. Mest när Therese pratade med Hanna på skype. Nellie blev väldans glad över att se Hanna :) Hon blev till och med ledsen när vi hade "lagt på". Satt och snyftade efter "Haaannnaaaa", sötunge! :)


Som ni kanske sett så är designen annorlunda. Jag har ingen ork just nu till att fixa min egen. Och jag var trött på den jag hade. Så därför laddade jag hem en färdig design. Väldans fin. Tror den får hänga på ett tag :) Till listen att koda kommer tillbaka :)

Nu, läsa igenom kursen jag ska börja med i skolan. Social Omsorg.
Sen, sova tidigt!

Vad gör ni ikväll?

Godkväll!


Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vad skönt att det flyter på. Igår bara njöt vi av solen hela dagen =) Mmmm. Hallonpaj!!!



Vad hittar ni på idag då?

2012-03-25 @ 08:43:08
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0