En dag med mycket humör.

Ja det har det varit, både från min och N's sida.. Hon har sovit ca 10 min under dagen då hon har varit på riktigt kasst humör. Annars har dagen varit bra, varit ute en del. Haft Åsa och barnen här på fika och lite utelek :) Innan det så var vi iväg och åt årets första mjukglass med Therese och Blomman :) Hur gott som helst! :) Arbetsintervjun gick bra den också. Får hoppas dom hör av sig med bra nyheter :) Det lät som att ett besked kan komma redan denna vecka. Återstår att se. :) Nu ska jag sova! Ligger redan i sängen, därav det korta inlägget. Skriver från mobilen också, ingen höjdare. Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0