Fredagsmys..

Ja, vi sitter vid en varsin dator och segar. Nellie sover. Ska nog ta och göra det jag med snart. Är ruskigt trött.
Fin fredagskväll!

Har iallafall haft Theree och blomman här idag. Tacos blev det! Det är grejer det. Tack för idag! :)

Goda nyheter blev det idag. Jag ska få börja provjobba! Vet inte riktigt när, men till veckan skulle hon höra av sig igen. Jag sa ju till henne att trollet antagligen har vattkoppor, så för min del var det ingen panik med att dra igång och det förstod hon. Så hon skulle höra av sig när dom tyckte att det var dax att börja. Är såå glad! :)
Har en bra känsla inför detta! Det är min tur nu. Allt kommer rulla på så himla bra. Det enda som fattas nu är att CSN fattar ett bra beslut så jag får igång det också. Har ju trots allt börjat plugga igen. Men hon på kundtjänst sa idag att dom hade 3(!) veckors handläggningstid. Trodde inte det skulle ta så lång tid. På hemsidan står det inom 1 vecka. Kanske 2.
Ni ska se att dom ska krångla lite också. Att mina tidigare studieresultat inte skulle räcka till eller något annat dumt. Det skulle vara så typiskt.

Nej inget negativt nu. Detta kommer bli kanoners! :D Ser fram emot att få komma ut i arbetslivet iallafall! Underbart! Hoppas verkligen att jag kommer passa som personlig assistent nu. Jag vill ju jobba med människor.
Håller alla tummar och tår! :)

Nu lite godis och sen sova.
God kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0