Lite foton.

Ord kan inte beskriva min kärlek till denna underbara unge! <3



Jag är inte någon mästerfotograf, men jag tycker det är kul att ta kort.
Jag blir själv väldigt nöjd med en del av mina bilder, även om dom inte duger åt andra "riktiga" fotografer.
Kan ju vara för att jag älskar motivet så otroligt mycket! ;)

Idag har vi varit ute hela eftermiddagen. Vi var bara in för att hämta lite fika och byta blöja, sen ut igen. Bäst att passa på när det är så himla härligt ute. Sommaren kommer säkert regna bort som vanligt. Om inte annat så hoppas jag på jobb så då blir det säkert så att när det är sol så jobbar jag. Det skulle vara så typiskt..

Nellie tog lite sovmorgon imorse, 8.00 ringde mitt alarm, 8.05 vaknade N. Hon brukar alltid vakna tidigt så alarmet är egentligen bara "ifall att". Tur är väl det. Vi hann inte mer än vakna, äta snabbfrukost och klä oss och iväg. Nellie verkar inte ha något emot att komma iväg snabbt till barna, hon älskar sitt dagis! :)
Skönt, eftersom hon ska få gå upp lite smått i tid. :)

N och C sover sen ett par timmar tillbaka, och nu ska jag krypa ner bredvid mannen i huset och sova.
Godnatt! :)



Kommentarer
Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Hon är ju sååå söt!

2012-03-27 @ 17:18:43
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Anonym

Heej gumms!

Jisses vilka vackra bilder :) Inte undra på de vackra motivet men shit va snygga asså ;)

Pussokjamiz

2012-03-27 @ 23:30:39
trygg.

åååh. så fin hon är! :D

2012-03-28 @ 15:21:03
URL: http://tryggan.blogg.se/
Lotta

Jättefina bilder på eran gullunge!

2012-04-11 @ 22:52:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0