Rätt låt vann.

Men det tycker så klart inte alla. Alltid är det någon/några som vrålar, "Fel låt vann!" Så är det varje år. Vi är inte nöjda något år, inte alla iallafall. Men det här året kan vi väl ändå enas om att en BRA låt vann?

Hade trevligt sällskap till mellon, och Nellie har hittat en ny favorit. Så länge hon inte kommer för nära ;)
Igår trodde jag hon låg i sängen och ropade på mamma. Men tji fick jag. Det var HAAAANNNNAAAA hon ropade på. Haha. Nellie var ju inte lika blg för henne denna gången iallfall. Och hör (läs) och häpna, N gav sin favoritnalle till H! Den brukar hon då banne mig inte släppa iväg hur som helst utan vrål. Jag tror att om hon träffar hanna nån gång till så kanske hon rentav vågar säga hej också ;)
Tack för igår tjejer! Det var väldans trevligt. Och maten var god, eller ja. Min och Therese's pizza iallafall ;) Haha.

Christian var ute med kompisar igår. Tror han kom hem rätt sent inatt, eller tidigt på morgon om man ser det på det viset. ;) Kul har han nog haft iallafall. Får se när han kvicknar till idag. :)

Nu mer kaffe och mer youtube-klipp med älskade trollungen! <3


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Hej!

Sotnosen här på ny adress! Hoppas vi ses där =)

Ja, rätt låt vann!

Trevlig kväll!

2012-03-11 @ 16:13:23
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucasl

Hej

Ville bara säg att jag nu har en annan blogg och lagt till dig igen på Bloglovin där i stället! Då Sotnosens blogg inte längre "finns! =) Kommer alltså fortsätta att följa er!



Kram!

2012-03-15 @ 18:06:01
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0